O! Onsdag

Har jag sagt att Laleh var hur bra som helst? Minns inte om jag skrivit något om det och jag orkar inte läsa mina tidigare inlägg. Så utifall att jag helt glömt att berätta det: Laleh var fantastiskt bra på Stadshuset i fredags :D

Äntligen onsdag! Så tänker jag nog varje vecka för det är skönt med onsdagar på något vis. Efter jobbet idag träffade jag Linda för en fika på
Tant Anci & Fröken Sara. Gott som vanligt och trevligt som alltid :) Det är så sällan jag träffar Linda nuförtiden att jag nästan tänker föreslå att vi ska skriva en till C-uppsats tillsammans ... hehe.

Well, annars då? Livet traskar på som vanligt ungefär. Jag kan inte klaga så mycket på mitt enstöriga singelliv för tillfället eftersom jag inte har känt mig så ensamvargig  ... Typ. Allt är inte helt glasklart men jag kan väl åtminstone säga att jag inte bara har haft mig själv att tänka på i vardagens schemaläggning. Ungefär så.

Nu ska jag läsa! Jane Eyre ska hinnas igenom innan nästa bokklubb. Den här gången ska jag läsa hela boken :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag vet, Laleh är grym!

Postat av: Linda S

Tack för en jättetrevlig fikastund! Det måste vi göra om snart igen!

2010-02-17 @ 22:18:24
URL: http://www.sjolen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback