Dra mig baklänges

Jag har dragspelat ikväll! Hann inte till kursen men har suttit hemma och tragglat. Det är helt sjukt vad fort det går att bli liiiiite bättre. Spelade ju igår också och det kändes nu. Fingrarna far liksom lite mer dit jag vill ha dom. Jag skulle lätt vara en stjärna om jag övade varje dag :) Eller ... jag skulle åtminstone kunna spela. Det är snart ett år sedan jag började med den första kursen så egentligen är jag förvånansvärt dålig. Jaja, huvudsaken det är kul och det är det. Proffs kan jag bli när jag är gammal eller så. Men jag ska försöka fixa så att jag kan åka hem tidigare från jobbet på torsdagar så att jag hinner till kursträffarna. Det behövs.

Jag ska sova strax för jag har sömn att ta igen. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback