En eskortflicka på bokklubben

Så är det andra bokklubbsmötet avklarat. Till idag hade vi (mer eller mindre) läst boken Belle de Jour - En eskortflickas öden och äventyr. Kan rekommendera den till alla som vill veta mer om hur en eskortflicka jobbar och till dig som är intresserad av diverse annorlunda sexlekar. Annars kan jag inte säga att den var så himladens bra. Välskriven och roligt formulerad men jag skulle nog ha uppskattat innehållet mer om jag hade läst det i bloggform, vilket det ursprungligen var (och fortfarande är antar jag http://belledejour-uk.blogspot.com/ ).

Till imorgon ska jag välja en ny bok som vi ska disuktera på nästa träff. Svårt! Jag och välja du vet ...

Bäst jag skyndar mig.




Kommentarer
Postat av: Linda

åh jag vill ju också vara med!

Postat av: Anonym

niemisvalhalet.html" rel="nofollow">http://www.blaskan.nu/Blaskan/Nummer30/Mikael_Niemi-special/mikaelniemisvalhalet.html

2010-01-12 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback