Kalla tår(ar)

Om jag inte hittar några bra skor snart blir jag vansinnig. Mina gamla sköna vinterskor håller liksom inte värmen så bra längre. Jag har provat ett bra par skor under alla veckor jag letat nya men dom fanns inte i storlek 35 och 36orna var helt enkelt för stora. Lite knepigt. Vill inte ha kalla tår fler dagar! Det är omöjligt att hålla sig ofrusen så länge fossingarna är kalla.

Några kalla tårar har jag inte fällt men det är nästan så kallt att ögonen rinner ändå. Särskilt när jag tar min springtur på morgonen (hm, till bilen eller bussen alltså). Eller som ena dagen när ögonfransarna frös sönder och ramlade in i ögonen. Hua. Vad är det med kylan?

Ville bara bidra lite till allt kallprat. Tror inte att det finns någon som kallpratar om annat. Inte ens jag.

Tillbaka till under filten. Men inte den i Madrid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

letat på calle nordlunds? (Grolls)

2010-01-08 @ 00:23:00
Postat av: Jennychen

Nope. Har inte haft vägarna förbi där ännu. Och tror inte att det riktigt är den typen av skor jag söker. Alltså typ sådana som brukar finnas där :)

Postat av: Anonym

Det är ju nästan så att man undrar vem som lämnat en kommentar om CN.....visst blir man lite brydd!?!

2010-01-10 @ 22:51:18
Postat av: Jennychen

Jag blir inte sååå brydd. I min värld finns 1 högoddsare, 1 högoddsare som dock behöver tekniskt stöd för att kunna kommentera och 1 lågoddsare. Någon annan än någon av de tre har jag svårt att tänka mig :)

2010-01-11 @ 22:19:48
URL: http://jennychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback