MÄNniskor?

Vad ska jag göra med alla dessa MÄNniskor? Aldrig helt rätt. Sällan helt fel. Är det som Jens sa till mig att jag bara inte vågar? Kanske. Men jag är romantiker och väntar på den stora, magiska kärleken. Även fast jag vet att den för det mesta behöver ganska mycket tid så ger jag den inte det. Konstigt.

Har jag varit singel för länge? Kanske. Men det är ju så härligt och kompromisslöst. Samtidigt som det är väldigt ensamt och närhetslöst. Konstigt. Eller kanske inte alls särskilt konstigt.

Jag är lite less i alla fall. Det är kanske inte så konstigt efter typ fyra år som singel ... mer eller mindre i alla fall. Och alla dessa halvhjärtade saker tråkar ut mig.


Lätt lite kär men aldrig riktigt där
Hoppas på mer men hittar bara fler
Samma sak igen, du blir bara min vän
Inte så himla dumt men ändå väldigt skumt
Att det aldrig blir rätt på alla möjliga sätt


Äh, sak samma. När det väl blir så blir det bra :) Tills dess får jag väl njuta av friheten ...

p.s. Det lutar åt Sonispehere med Iron Maiden i augusti!!!! :D Me like! d.s.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja hörru gumman, nog är det som du säger väldans svårt det där med kärlek..vare sig man är i ett förhållande eller inte.. Men om du skall på Maiden så är jag grymt avis och vem vet-du kanske hittar true love där :)

Postat av: Jennychen

Kanske någon i bandet :D

2010-01-08 @ 18:46:55
URL: http://jennychen.blogg.se/
Postat av: Linda

jaaa=)

2010-01-09 @ 11:05:09
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Linda

jaa =)

2010-01-09 @ 11:05:44
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback