Min middag

Det finns inte mer att säga än att jag har stora middagsproblem idag. Den stora frågan är ... Ska jag fixa lunchlåda? Vet inte om jag ids.

Jag är vrålhungrig men känner inte för att kliva in i köket och kocka. Det finns mat i kylen, frysen och skafferiet men ingenting verkar locka. Jag borde kanske dra ihop något flott men näe, jag tror att jag lagar det enklaste jag kan komma på. Men vad kan det vara då?

Annars är allt som vanligt. Jag jobbar, äter, sover och skrattar. Och så surar jag över gårdagens förlust i Handbolls-EM och hoppas på en stabilare insats ikväll. Heja Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag hade samma känsla. Det blev bakad potatis med räkröra. Superenkelt och jättegott. Kram

Postat av: Jennychen

Åå, det lät gott! Kanske får köra på det någon dag :) Tack!

2010-01-21 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback