Noll

Idag var det mest 0-0 under inventeringen. Hann faktiskt med lite annat på jobbet också men kan inte påstå att jag tänkte på mycket vettigt idag heller. Ganska skönt att avbryta min annars så intensiva tankeverksamhet.

Jag kan inte sluta fascineras över människorna på jobbet. Jag gillar dom! Vänliga, tålmodiga, hjälpsamma, roliga och sköna liksom. Fantastiskt!

Istället för att sätta igång tankarna igen så ska jag ta en kväll i all stillsamhet. Behöver lite tanketomhet. Ska se Stolthet och fördom och troligtvis somna en kvart in i filmen. Jag hade ett par sällskapsalternativ ikväll men orkar inte alls. Jag brukar välkomna sällskap men inte alltid och inte i alla former.

Ett exempel på mitt nollade huvud är att jag gjorde varma mackor med massor av gott på ... när jag upptäckte att jag inte hade någon ost. Hm, varma mackor utan ost. Är det varma mackor? Jodå, det blev riktigt gott ändå men hade jag varit lite vaken skulle jag nog ha gjort något annat.  

Men, alltså, jag fortsätter med mitt nolläge. Återgår till att vara normalt fungerande imorgon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback