Se bakåt, nuåt och framåt

Det är ganska sällan jag sitter och tänker tillbaka på gångna tider. Det finns miljoner minnen som jag inte har plockat fram på år och dagar. Jag kanske ska sätta mig med gamla fotoalbum någon kväll och njuta av alla underbara stunder som jag har upplevt.

För det mesta så är jag bara här och nu. Kanske dagdrömmer en del men sällan i form av tidsresor. Jag bara är på något vis. På gott och ont.

Men så kom jag på att jag har mycket att se fram emot :) Och det gillar jag! Att längta är så härligt :) På fredag blir det Laleh med Aina. Snart drar tyskakursen igång! I maj blir det mässa i Piteå med jobbet och i sommar är det bröllopsdags igen. Jag älskar bröllop! Sedan har jag Sonisphere i augusti att toklängta till. Och det finns mer ... Vad sjukt mycket kul jag har att se fram emot!


Här och nu, där är du
Förr och sedan, känns som redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback