Tomma inventeringstankar

Tjugo i sju var jag på jobbet imorse. Snälla pappa skjutsade mig till Härnösand :) Jag ville vara i tid till inventeringen men bussarna gick så dumma tider ... jaa, jag kanske är lite bortskämd, jag vet. Men det var inte min idé att han skulle köra dit mig.

Jag har inte tänkt många givande tankar idag tror jag. På förmiddagen: En, två, tre, fyr, fem, sex. En, två, tre, fyr, fem, sex, sju, åtta. En. En, två ... och en halv? En ... vad är det här för grej egentligen? Jaha, en gängstång. Eh. En, två, tre ... På eftermiddagen: Sjutvånollnollnollnolltvånollettfemfyra. Två, ja två. Sexfemtretvåettnollnollniotrefemnollnoll. Tvåhundratrettioen, ja tvåhundratrettioen ...

Fanns aldrig tid eller plats att tänka på annat. Siffersnurrig som tusan efter ett tag men det var kul. Inget jag skulle vilja göra varje dag men inventering en gång om året känns väl okej.

Nu ska jag rensa bort alla siffror som snurrar så att det finns plats för många nya imorgon :D

To be continued ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback