Vad gott det ska bli

Nu är det här, det nya året. Och vad himla gott det ska bli! Börjar kanon med obakishet :) Ganska ovanligt men väldigt skönt tycker jag. Jag, Aina och Johanna spelade Retro och hade en mysig kväll igår. Det behövs inte några storslagna grejer för att ha det bra. Strax efter tolvslaget hoppade jag in i en taxi och for hem till sängen. Visst kan jag erkänna att jag var liiite festsugen då men nu känns det bara underbart att vara helt pigg och fräsch :D

Är lite sugen på bio ikväll ... kanske ska kolla om någon är på. Eller så tar jag en skön hemmakväll istället. Ska ändå pulsa ner till macken så kan ju hyra ett par filmer när jag liks är där.

Ska fixa mat nu. Tror bestämt att det blir äggröra och rökt skinka. Inte så ovanligt :)

Well, god fortsättning på det nya året allihopa! Ut i snön och lek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback