Vem? Vad? Var? Hur? När? Varför?

Vad ska jag skriva om livet, allt och härligheten?

Snart är mina första två semesterveckor över. Jag både längtar till jobbet och våndas över att lämna det ljuva ölivet. Kluven. Som vanligt.

Det är inte bara det här med jobb som gör mig splittrad, grubbelsam och brydd. Nej, det är annat också. Andra. Men jag lämnar det därhän och återgår till det ljuva ölivet. Vilken kanonsemster jag har haft! På Åstön i solen, bland blommor och bin. På måndag återgår jag till jobbet i några veckor och har sedan två veckors semester att se fram emot. Just nu vet jag inte vart jag längtar mest. Till jobbet eller till nästa semester :)

För att undvika grubbleri ska jag sätta fart med några fakturor jag ska göra till pappa. Sedan kanske jag ska ta mig till sängen och försöka somna tidigt i denna ljuva sommartid.

Appropå Vem? Vad? Var? Hur? När? Varför? ... ja, det är just det jag undrar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback