Det är himlagott

Vilken vecka! Eller vilka veckor. Jag har knappt hunnit landa hemma i soffan ens för en sekund på sistone. Förra veckan fyllde jag bland annat med sommarfest på jobbet och kalas för mig och pappa. Denna vecka började med middag och bio med bokklubbsflicksen. Vi såg SATC och hade det bra. I tisdags var det dags för middag med mina homegirls. Vi åt på Oscar och som alltid hade vi det så himla bra :) En sådan kväll ger så mycket att det inte gör något att det blir tröttvarning på morgondagsjobbet. Appropå himla så spenderade jag och Ullis gårdagskvällen på HIMLABADET! Wow :) Riktigt fint, mysigt och KUL! Vi testade alla tre vattenrutschkanor men hann tyvärr inte bada så länge som vi ville. Helt klart roligt i alla fall. Bada är det bästa!

Idag firar jag min första helt lediga kväll på länge. Jag har köpt mig en rockring och druckit ett glas bubbel. Inte alls tokigt efter allt rännande. Jag tillhör ju den skara människor som måste ha tom, ensam ingentingtid. Ikväll har jag fått det.

Nu återstår bara att pyssla på lite innan jag släcker för dagen. Imorgon blir det skolavslutning :) Ååå jag älskar sommarsångerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback