Trasigt, trevligt

Jag var som en trasdocka idag. Lite trasig och knasig. Som om det inte var nog med hål i strumpor och skor så drog jag sönder byxorna imorse. Den där hylsan, eller så heter det inte alls, det kallas nog hälla tror jag. En sådan man trär skärpet igenom. Hursomhelst så kände jag mig trasigt klädd. Det börjar bli djupdykningar i garderoben för tvättstugan är alltid bokad när jag har tid till övers (vilket är ungefär aldrig). Tvättkorgen är megafull.

Förutom det trasiga så har dagen varit trevlig. Jag fick undan en hel del på jobbet och börjar känna mig mer redo för semestern som börjar på måndag. Jag premiärcyklade på Härnösandscykeln och det gick fint :) Har även svängt förbi Johanna och hann hjälpa henne med altanbygget en pytteliten stund. Hoppade lite studsmatta också :D Det är ju roligast i världen!

Jag har nog inte skrivit något om helgens möhippa i Stockholm? En riktigt härlig helg var det ialla fall! Vi stuntade (mest min kusin, den blivande bruden), åt gott, bastade och badade, lekte, skärgårdsöade och hade det allmänt bra. Det var precis som semester :) (Alla som någon gång har sett filmen Mannen som inte kom nånstans tycker nog att det uttrycket är lika kul som jag tycker.) 


Sommarbetraktelser ...
Det doftar ljuvlig syren!
Daim Summer Dream är underbart god.
Det finns glass i frysen :)


 


Kommentarer
Postat av: PL

Här finns den... och lite annat oxå

Postat av: Jennychen

Vad kul! Då måste jag kika på lite fler filmer :) Älskar Mannen som inte kom nånstans.

2010-06-18 @ 20:53:15
URL: http://jennychen.blogg.se/
Postat av: Jennychen

Äsch, försökte kommentera på din blogg men det gick inte ... ville skriva:



Jag vill se fler av Isak Sundströms berättelser! Filmerna gör dom ännu bättre än dom redan är. Det finns en med sparvar som skulle kunna bli hur bra som helst :)

2010-06-18 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback