Dagar som går

Sällan tiden bara springer förbi. Näe.

Är det inte dragspel eller tvättstuga så är det tyska eller så är det det där som jag tror kallas socialt umgänge. Allt utom tvättstuga är ju härligt men jag blir lite förvirrad över att inte hinna med lugn och ro. Det kanske bara är jag som tycker om att sitta hemma för mig själv och göra ingenting. Eller?

Förutom att jag saknar ingentingtid så saknar jag hård träning. Skulle vilja köra tills jag är totalslut, det är så härligt. Men jag hittar ingen tid när jag är motiverad och ingen motivation när jag har tid. Typiskt.

Snart har jag kanske inte huvudet fullt av mitt härliga jobb hela tiden. DÅ ska jag hitta tid till ingenting och ork till sjuk träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback