Friluftsdag

Vi jobbade bara fram till lunch idag och sedan bar det av till skogs :) Det är lite stressande att bara jobba på förmiddagen men, o ja, vad värt det det var. Riktigt skönt med en skogspromenad i snön och sedan grillad korv och spännande personalinformation i en supermysig stuga mitt i Härntaskogen. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har hamnat på en så härlig arbetsplats. Det enda jag kan grina lite över är att jag i sista sekunden imorse bestämde mig för att lämna kängorna hemma. Det resulterade i dygnsura fötter.

Ikväll har jag lyxmiddagat :) Gjorde det som nästan har blivit min favoritmat. Lufttorkad skinka, äggröra, alfalfagroddar, creme fraiche och ciabatta. Såååå gott och dessutom vansinnigt enkelt. Mmmmm ...

Nu ska jag fixa lite inför-cupen-göra innan det är dags för sängen och sömnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback