Påskpussar

Nu har jag kommit hem. Det blev som tisdagsvanligt tyska direkt efter jobbet. Vi fick lösa påskkorsord och mumsa på chokladägg men vi såg inte till någon Osterhase. Det känns riktigt skönt att det är kortvecka och långhelg för jag har så ont om fritid. Jag har även väldigt ont om plats i ett par leggings jag köpte igår. Kan inte bestämma mig för om jag ska lämna tillbaka dom eller inte ... fanns bara i XS/S och L/XL så byta storlek kan jag ju inte. Kan det vara hälsosamt att ha så trånga byxor att blodet inte kan cirkulera? Näe, det tror jag inte. Jag får väl se, det är liksom svårt att få pinnsmala och spikraka ben men kanske dessa leggings kan forma sig efter benen istället för att jag ska försöka göra tvärtom?

Hursomhelst, jag tänkte egentligen bara passa på att önska dig en glad påsk och sänder ut lite låtsaspåskpussar till alla som vill ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback