Så ska det vara

Lite hockeynerver. Men jag ser matchen i blindo ikväll. Helt slut efter veckan blev det så att jag landade i soffan hemma och ser inte matchen alls. Kör LIVE på hockeyligan.se men det är ju liksom inte samma sak. Det känns just nu som att Timrå inte är så bra ... skott- och tekningsstatistik talar helt klart för HV men å andra sidan kan det gå fort i hockey. Som jag brukar säga. Hehe.

Istället för hockey ser jag mitt favoritprogram, alla kategorier, Så ska det låta. Det enda som besvikar mig nuförtiden är att deltagarna är så ampna om att visa upp sig och sitt. På den gamla goda tiden var det mer kula låtar och spontana sånginsatser. Nu känns det mer producerat, planerat och plastigt. Men I'm still lovin' it :D

Med chips och äggröra i magen tänker jag att det är väl så här fredagskvällar ska vara. Några kanske tycker att det verkar ensamt men ibland är ensamheten det bästa sällskapet. Alltså, IBLAND!

Ich wünsche dir ein gut Wochenende och ser fram emot att fylla i ansökan till intensivkurs i tyska i Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback