Sommarkväll

Det känns som en sommarkväll! För första gången detta år har jag verkligen den där underbara sommarkvällskänslan. Jag vet inte varför, kanske är det gårdagens Vårdagjämning som spökar eller den starka lusten att damma. Det är inte viktigt varför ... jag blir bara så glad av den här känslan trots att det är snö så långt ögat kan nå.

Jag ska käka Västerbottenostpaj ikväll och göra en äppelpaj. Så himla somrigt känns det!

Idag har jag gjort en del nytta men jag kom inte hela vägen fram. Har tvättat, dammat (lite), gått med återvinningsgrejer, handlat, diskat och gjort en snabb och hänsynslös rensning i garderoben. Jag trodde att jag skulle ge mig på en totalstädning men det fina vädret höll mig kvar ute lite längre än planerat. Och det var det värt!

Snart måndag igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback