Innan natten

Jag är rädd för traktorer som skottar och skopar
Men det är fint att få bort alla gupp och små gropar

Har precis slagit mig till ro i soffan. Jag tror på ännu en tidig kväll och många timmars sömn. Just nu har jag huvudet fullt av jobb och tyska så jag behöver nog en liten stunds rensning innan jag lägger mig. Det blir så mycket konstiga drömmar annars. Det räcker med att jobbet nästan alltid snurrar runt på morgontimmarna strax innan det är dags att vakna helt.

Idag har jag förresten lagt in önskemål på semesterveckor för sommaren :) Eftersom jag inte har några direkta planer var det svårt att fundera fram något men jag tänkte att det inte är någon idé att grubbla för mycket eftersom det inte är säkert att jag kan få semester precis när jag önskar. Inte så noga för min del egentligen ... ser fram emot en härlig sommar oavsett var, när och hur jag har semester.

Nu ska jag följa sista perioden i hockeyn innan jag nattar. Perfekt för att rensa hjärnan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback