Knasvecka

Snart ska jag sova. Sedan åker jag till jobbet och sedan åker jag till stugan. Får se om det blir hela helgen eller inte. Regnar ju ...

Det har varit en sisådärvecka. Jag är nog trött efter helgen i Piteå och trött i huvudet av att det har varit mycket jobb som snurrat i mina tankar. Idag kände jag ändå att lite energi hittat tillbaka och jag fick dessutom tid att börja organisera mitt skrivbord. Kändes lagom att göra det efter ett halvår. Och dear ... ett halvår redan.

Roligast idag då? Ett svårt val men det var riktigt kul när telefonen ringde och jag blev intervjuad på tyska :) Det var för min ansökan till en tyskakurs i höst. Jag stängde in mig i konferansrummet och var toknervös men det gick ändå helt okej tror jag.

Men, som sagt, jag skulle gärna radera denna knasvecka. Har sovit dåligt, varit trött och stressat tankarna med sådant jag inte kan styra över. Snart är det tack och lov en ny vecka och då är det bara att ta nya tag, dumpa taggtråden och fortsätta ha roligt. För roligt, det har jag varje dag på jobbet även när själva arbetet är lite tungt.

Nu, packa och sova. Och drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback