Nya tider och så

Idag har varit en katastrofdag men jag tror att det bara beror på trötthet. Helgen i Piteå var super! Nolia Jord och skog bjöd på färre besökare än förväntat men om jag bara ser till min egen nöjdhetsskala så är jag mer än totalnöjd med min premiärmässa. Fint sällskap, bra lärdomar och, förstås, sköna Norrland är aldrig fel.

Det är mycket som händer överallt. På jobbet, utanför jobbet och strax i närheten av jobbet.

Några nya saker i dessa nya tider ...



Den nya bandsågen LM Pro. Jag provsågade bara pyttelite men det lär bli mer framöver.



New shoes. Inhandlades helt på impuls utan att provas först. Jag är nöjd :)


Well, det finns en del annat nytt också. Nu gav jag dig en liten bit av mitt liv i alla fall. Ska ägna kvällen åt att hålla tummarna för att jag får åka till Tyskland på tyskakurs i höst. Jag vill! Ich benötige dringend ...

Bildkvalitén kanske är uslast men det är också det enda jag någonsin kan klaga på när det gäller min älskade iPhone.

Nu ska jag strax sova. Tröttheten efter helgen måste botas. Vad glad jag är att jag av en ren slump hamnade på ett så störtskönt företag :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Men åh vad nöjd du ska va med ditt liv nu! Snygga skor, spännande jobb och så nya tyskakunskaper! =) Ja men det är som svalast och mörkast i sovrummet så därför stannar jag alltid kvar där eftersom jag kräver möööörker! :P längtar också tills vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback