Sova kan jag göra sedan

Trots en relativt vilsam helg är jag trött. Har sovit dåligt inatt och natten innan. Jag tror det är för varmt här hemma. Men hursomhelst, trötthet har jag inte tid med. Det är fullt upp denna vecka.

Nu är jag precis hemkommen från mitt livs första Sauerkrautfest :) Tror inte att jag har ätit surkål någonsin förut men måste säga att det var riktigt gott. Helt klart över förväntan. Ska försöka packa lite nu inför färden till Piteå på torsdag. Imorgon får vi besök från Skottland på jobbet och kvällen kommer därför att spenderas i Härnta. Lite tid för packning imorgon med andra ord. Och appropå det så måste jag kila till källaren och avboka min tvättid. Ja, som sagt, åker till Piteå på torsdag och återkommer natten mot söndag eller på söndag. Ska på mässa med jobbet :) Nolia Jord och skog. Blir kanon det!

Nu, godnatt eller packning eller vad det än blir. Kanske hockey och soffhäng en stund bara. Sova kan jag göra sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback