Växlande väder

Helgen i stugan. Nu är jag hemma igen. Eller är det stugan som är hemma? Hursom, nu är jag där jag bor och det är skönt med ensamhet efter ett par dagars oensamhet. Jag vet inte varför men jag behöver en hel del tid för mig själv. Det kanske bara är en vanesak eller så men ändå ...

Jag har ätit gott, fått tvätt tvättad, badat badtunna och promenerat i Åstöns sköna skog och på vackra stenar och klippor. Och idag har vi förstås firat mamma :) Men, lata och bortskämda som vi (eller bara jag?) är, så var det ändå mamma som gjorde mest nytta idag. Typiskt dåligt.

Nu ser jag Gossip Girl, käkar jordnötter och dricker ett glas rosé i min heta lägenhet. Öppen balkongdörr hjälper noll men jag klagar inte. Jag missade Levis kalas idag :( Har missat några barnkalas detta år men får se till att vara med nästa år då det blir hopptorg och allt :p

Just det. Vädret är jä***gt växlande nuförtiden. På tisdag är det juni och då blir allt perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback