Jag trodde det var enkelt

Ja, nog är jag allt lite komplicerad ibland. Precis som alla andra. Men jag har alltid trott, och alltid upplevt, att allt är riktigt enkelt. Att livet bara är och är det rakt på liksom. Aber ... ja, det kommer alltid det dära aber. Livet är härligt ... men enkelt? Nja. Jag har en hel uppsjö med outtalade känslor. Och så får det förbli. Tji fick du.

Det är som vanligt med min blogg. Jag kan skriva en eller tolv böcker om ingenting men när det är verkliga känslor på riktigt så kan jag inte skriva någonting alls. Så är det och så kommer det att vara.

Men om jag ska säga något alls så vill jag gärna berätta att det finns fantastiska människor och jag önskar att det fanns fler. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback