På väg tillbaka

Så sakteligen börjar jag landa någonstans i verkligheten. Tvätten är tvättad, första arbetsdagen avklarad och jag börjar förstå att ingen kommer att servera mig efterrätt varje dag. Jag ser fram emot att kasta mig in i höstvärlden. Det finns massor med spännande saker som väntar på jobbet, här hemma har jag några böcker på tyska att njuta av och kanske kan jag hitta lite tid till vänner, kreativitet och träning. Ska ju förstås försöka flytta till Härnösand också. Så nog finns det en hel del att se fram emot :-) Precis här och nu har jag lite svårt att släppa taget om det ljuva livet på Nordkolleg men jag vet att vardagen brukar kunna vara ganska brutal när det gäller att bryta dagdrömmerier ... så snart minns jag väl knappt att jag varit där. Men jag fick mycket ovärdelig kunskap med mig hem. Om någon, mot förmodan, skulle vara intresserad av att köra en hemmagjord studiecirkel i tyska så är jag mer än gärna med :-)

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback