Var är vardagen?

Tiden rusar, rasar och rinner iväg. Och mörkret är här för att stanna bra länge. Jag tycker inte att jag hinner med annat än att jobba. Det gör mig inte så fasligt mycket men lite mer grå hemmavardag skulle inte skada. Allt jag tänker att jag vill göra försvinner bort i något slags svart hål. Det blir till exempel ingen dragspelskurs för mig i höst. Rent fysiskt har jag ganska mycket energi till övers men huvudet säger tvärnej när jag försöker använda det på kvällstid. Så om jag ska försöka ta mig tid till något så borde det kanske vara träning. Men det finns så många huvudsaker jag vill göra också. Typiskt, typiskt mig att vilja för mycket och göra för lite.

Jag vet inte vad jag ska kalla dagarna som skenar förbi men jag vill inte kalla dom för vardagar för det är inte riktigt så här jag tänker mig att sådana ska vara. Nåja ... det blir nog annorlunda snart. Typ när jag bestämmer mig för att dagarna ska vara annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback