Inte packad igår. Packar idag

En slags utekväll med tjejerna igår. Jag och JoG började med soffhäng, vin och nötter på Oscar. Så småningom dök A, T & co. upp :-) Vi dansade lite men jag var inte i riktig partyform. Drog hemöver strax innan två och köpte kebab på vägen ... hemskt hälsosamt. Vaknade någorlunda pigg idag och jag har fått ett och annat undanstökat. Men packningen är långt från färdig. Tiden börjar bli knapp.

Ungefär så här har mitt packande sett ut de senaste timmarna: En tröja ner i väskan. Strosar runt och fixar med något annat. Ett par regnbyxor slängs i väskan. Fastnar framför valvakan. Funderar på hur många halsdukar och sjalar det är rimligt att ta med. Plötsligt börjar det ramla ner några grejer i väskan men mest bara det jag behöver till dagarna i England. Jag hamnar framför datorn. Kanske packar vidare imorgon ...

Well, en sak har jag kommit fram till. Jag är den typen av person som inte tar med ett paraply till England.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback