Lite färdig

Helt otippat kom jag på att jag måste fixa några saker innan jag lämnar landet på onsdag. Har idag tagit nytt kort till körkortet. Skit, skit, skit ... vill inte byta körkort! Jag tycker om mitt nuvarande där jag ser ung och oförstörd ut. Nu är det avklarat i alla fall. Jag fixade även några grejer inför resan och känner mig därmed lite färdig att åka. Borde packa men väntar till typ imorgon. Ikväll ger jag mig ut på stan en sväng. Tycker inte att det finns några andra alternativ när Angel och T ska ut :-)

Nu måste jag sätta fart. Ska försöka svira om och käka innan jag ger mig av. Synd bara att det är så svårt att få något gjort medan nagellacket torkar ... tur att jag är lite färdig i alla fall.

Over and out
Stand up and shout 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback