Så jag ska verkligen flytta?

Min kära Linda undrar ... och det gör jag också. Eller, jo JA, flytta det ska jag. Troligtvis till Härnösand en sväng men än har jag varken hittat lägenhet där eller påbörjat försäljningen av my sweet home Alabama. Det enda jag vet är att jag är oerhört trött på att bo i en etta och för tillfället är jag även less på att pendla. Det finns inga egentliga skäl för mig att absolut stanna i Sundsvall så varför inte prova den stad (by?) där jag tillbringar ungefär 90 procent av min vakna tid (snarare en känsla än en faktisk uträkning)?

Dagen idag tillbringar jag hursomhelst till hundra procent i Sundsvall. Min rensning kom av sig igår så jag tar nya tag idag. Men först behöver jag en påtår och en spark i baken (vem ställer upp?).


Nu regnar det. Höstmys!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

2010-09-19 @ 15:41:54
Postat av: Linda

Man ska följa sitt hjärta =) Jag längtar iaf tills vi kan hitta på nåt i Sundsvall. Kommer dit helgen 22-24 oktober så hoppas vi kanske kan ta en middag o öl ute då!? Lycka till i Tysk!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback